excellent

Om Postmanflowers.dk

Postmanflowers.dk er en dansk virksomhed og webshop, som bestræber sig på at skabe den mest pålidelige markedsplads for CBD-produkter.

Sikre, EU-godkendte produkter.

Som danskejet virksomhed og som forhandler af CBD-produkter til både danske og andre europæiske forbrugere, er vi selvfølgelig underlagt gældende dansk lovgivning samt EU-lovgivning, der skal regulere mængden af det ulovlige euforiserende stof Delta-9-Tetrahydrocannabinol (THC).

Vi kan dokumentere det konkrete indhold af relevante cannabinoider og garanterer naturligvis, at ingen af vores produkter overskrider det tilladte THC-indhold på 0,2%.

Produkter som du kan stole på.

Vi køber udelukkende produkter fra anerkendte, danske eller europæiske leverandører, som på lovlig vis, kan dokumentere indholdet af THC. Derudover udtager vi yderligere stikprøver af alle vores produkter, som bliver analyseret hos det østrigske laboratorie Institut für Hanfanalytik, som med stor præcision verificerer det konkrete indhold af relevante cannabinoider samt bedømmer kvaliteten af CBD-produkterne. Herefter udvælges de CBD-produkter, som lever op til standarden.

Vi kvalitetssikrer alle råprodukterne, herunder CBD-topskud, CBD-olie og CBD-hash, så du trygt kan stole på de produkter du får hjem, og vi kan med sikkerhed imødekomme gældende lovgivning på området. 

Laboratorietest via QR-kode.

Du har altid direkte adgang til laboratorietest via QR-koden på det pågældende produkt eller inde på webshoppen via link i produktbeskrivelsen.

Mere om produktet.

Produktnavne er fiktive, men ikke tilfældige. Vi har opdigtet navne til vores forskellige topskud ud fra en sensorisk test, hvor hvert produkt navngives ud fra topskudendes farve, aroma, tæthed osv.

Lovgivning omkring cannabinoid-holdige produkter.

Vi er som danskejet virksomhed underlagt EU’s novel food-regler, som bl.a. siger, at cannabinoid-holdige produkter, herunder CBD-produkter, endnu ikke er risikovurderet og derfor ikke er godkendt som en fødevare i EU-medlemslandene. 

Som det fremgår i produktbeskrivelserne, sælges alle produkter udelukkende til udvortes brug, og andre produkter, som f.eks. industrihamp, sælges som helserelaterede, aromaskabende duftartikler.

Du er altid velkommen til at kontakte os med yderligere spørgsmål, vi glæder os til at høre fra dig!

Kontaktinformation

POSTMANFLOWERS ApS

Telefon: +45 61 68 50 80

E-mail: info@postmanflowers.dk

CVR: 42799777

Alle henvendelser besvares inden for 24 timer i hverdage.

 Handelsbetingelser

POSTMANFLOWERS ApS

Uffesvej 10 st tv

8260 Viby J

TLF: +4561685080

CVR: 42799777

Betaling

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

POSTMANFLOWERS ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering og returfragt

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Alle produkter, som dufter af cannabis bliver naturligvis vakuumpakket, så du trygt kan afhente i pakkeshop. 

POSTMANFLOWERS ApS afsender varer med følgende: GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Vil du sende en pakke retur, skal vi informeres om dette på info@postmanflowers.dk inden for 14 dage efter pakkens ankomst. Et retur-label koster 75 DKK. 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@postmanflowers.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til POSTMANFLOWERS ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til POSTMANFLOWERS ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

POSTMANFLOWERS ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

POSTMANFLOWERS ApS 
Uffesvej 10 st tv

TLF: +4561685080

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med POSTMANFLOWERS ApS , har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos POSTMANFLOWERS ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for POSTMANFLOWERS ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i POSTMANFLOWERS ApS er: Sebastian Kimose Mouritsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos POSTMANFLOWERS ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@postmanflowers.dk.

Cookies
På https://postmanflowers.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://postmanflowers.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere POSTMANFLOWERS ApS ‘s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus på kpo.naevneneshus.dk. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@postmanflowers.dk